Gratis haarproducten


John Frieda geeft gratis haarproducten weg (ik ben dol op gratis)! Meld je gratis aan voor de Elite club. Je ontvangt dan een paar keer per jaar bericht (ik ga er vanuit dat dit "haar-gerelateerd" is. Ook sturen ze je een persoonlijk John Frieda pakket op, gebaseerd op jouw haartype.

Als member van de John Frieda Elite club krijg je:

  • Gericht advies om het beste uit je haar te halen
  • De laatste haartrends van de topstylisten van John Frieda
  • Kans op plaats voor fashionshows, premieres en feestjes
  • Kortingen op John Frieda producten
  • Uitnodigingen voor John Frieda Vip events

Al met al lijkt het me de moeite waard om je even in te schrijven en lid te worden van de John Frieda Elite Club.

3 opmerkingen:

  1. Mijn balkje bij woonplaats en zo is grijs en ik kan er niet in typen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij precies hetzelfde, Balkje voor woonplaats en straatnaam grijs en je kan klikken wat je wil maar er komt niks in, de rest is allemaal goed ingevuld en ik woon gewoon in Nederland,
    wat nu?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klik een op "adres controleren"...

    BeantwoordenVerwijderen