L'Oreal INOA


L'Oréal introduceert de revolutie op het gebied van haarproducten. INOA is de naam van de haarkleuring die een technologische doorbraak belooft te zijn. Het geheim achter INOA is het unieke Oil Delivery System (ODS), een olie-basis die de werking van de kleur optimaliseert en de natuurlijke beschermlaag van het haar twee keer zo goed beschermt als de klassieke haarkleuring. De verwachtingen bij L’Oréal zijn hooggespannen.

De doorbraak zit met name daarin dat INOA een geurloze, ammoniakvrije, blijvende haarkleuring is, met optimaal respect voor het haar en de hoofdhuid.

Comfort voor klant
L'Oreal INOA heeft een onbeperkt gamma aan kleuren, een perfecte grijsdekking en een diepe kleur met glans. Voor de klant betekent dit: geen irriterende ammoniakgeur in het haar, een egale kleur en haar dat niet beschadigd wordt, maar zacht en natuurlijk aanvoelt.

Ik moet zelf nog maar ervaren hoe het haarproduct bevalt. Uiteraard wordt dit product breed uitgemeten in de media maar ik weet nog niet hoe het product echt is. Iemand er al ervaring mee?

UPDATE: Filmpje van L´Oreal INOA

18 opmerkingen:

  1. Mijn haar is vanmiddag geverfd met de Inoa maar ik kan morgen terug omdat het mijn highlights die ik had niet gedekt heeft. Verder is het voor mij omdat ik Sebboroisch eczeem heb volgens mijn kapper erg geschikt.

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. via vakkappers.nl
    hallo ik heb nog geen negatieve verhalen gehoord hoor in het salon. alleen maar positief, zoals dat ze geen last meer hebben van jeuk, de amoniakgeur is er niet, en dekking van grijs haar is geen probleem. tip hiervoor: lees eens de bijsluiter. inoa is even goed als de klassieke kleuring, het voedt trouwens het haar ook nog eens omdat het op basis van olie is. alhoewel je dat misschien beter niet zegt tegen de klant, omdat het zou kunnen afschrikken omdat olie vettig maakt he.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb inmiddels wat ervaring met L'oreal INOA en moet zeggen dat het een goed haarproduct is! Vind het geweldig dat de amoniakgeur weg is. Dit gaf de meeste problemen bij het verven van haar. Een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben niet zo tevreden van inoa, dekt minder de grijze haren; het kleur valt lichter uit dan op de kleurenkaart en het haar wordt vettiger na enkele kleurbeurten, goed voor mensen met droog haar minder goed voor mensen met vettig haar,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goed spoelen,de droge emulsie & dan pas warm water& emulseren.
    Problem solt..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog een pluspunt is dat je geen moeilijk te verwijderen verfvlekken in je gezicht krijgt. Inoa veeg je er zo af.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag,

    Is Inoa te gebruiken wanneer je een haarverfallergie (PPD) hebt?

    Alvast bedankt voor het antwoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik laat mijn haar altijd door de kapper verven en tot inoa ging dit altijd goed. Mijn haar is nu met inoa geverfd en mijn uitgroei is lichter dan de rest en mijn hightlights zijn niet goed gedekt ik heb na het verven nog steeds drie kleuren haar.... wou weer 1 kleur haar en dat is overduidelijk niet gelukt met inoa volgende keer gewoon weer met amonia verf, heerlijk de geur van goed geverfd haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb een stevige allergie voor haarverf (ppd), zodanig dat ik er wekenlang jeuk en pijnlijke bulten van op mijn hoofd krijg. Ik heb netelroos en de kans bestaat zelfs dat de haarverf de oorzaak is daarvan. Ik ben dus enige tijd geleden gestopt met het verven van mijn haar, tot mijn grote spijt want ik vind mijn eigen haarkleur niet mooi.

    Als er echt een produkt zou bestaat waar geen ppd in zat en waar ik geen uitslag van zou krijgen, zou ik het zo gaan gebruiken maar ik durf het niet zomaar aan. (er zijn echt zoveel produkten die beweren dat ze huidvriendelijk en onschadelijk zijn en dan nog heb ik daar wekenlang last van)

    Zijn er dus mensen die ook last hebben van een vrij heftige ppd-allergie, die dit produkt geprobeerd hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook een allergie reactie op PPD en mijn dermatoloog heeft mij aangeraden om te kleuren met henna producten. Ik koop altijd Henna plus long lasting colour en is er in vele kleuren is te koop bij de drogist, maar eens je de kleur hebt die je wenst kan je het ook bestellen via de site van Holland &Barrett. Voor mij het ideale product.

      Verwijderen
  10. Heb mijn haar nu 3 x laten kleuren met Onoa.
    Ik ben er helemaal niet tevreden over.
    Valt veel lichter uit en mijn haar valt er gewoon van uit.
    Daarbij lijkt t wel verbrand en pluist t enorm!
    Baal hiervan!
    Betaal een hoop geld iedere keer! Denk dat ik maar weer naar de Da ga om een thuiskleuring te halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik had een lichte koperkleur ( een nummer 5) en die viel net veel donkerder uit dan op de kaart
    zeker zoals een nummer 3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De groothandel waar ik al mijn spullen haal voor mijn kapsalon heeft geïnformeerd voor mij over ppd allergie en inoa bevat ook kleurstof waardoor de allergie optreed dus voor deze mensen is het niet geschikt helaas. Verder hoor ik ook wisselende reacties op dit product.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De inoa kleuringen vallen een tint lichter uit als op de kleurenkaart,dus neem een tint donkerder dan je wenst.
    Dat de kleuren niet goed uitvallen,moet je dus even met je kapper/kapster overleggen,want dat hoeft niet te gebeuren,als de kapper/kapster inoa goed gebruikt,is hij net zo goed als een "gewone" haarkleuring.Kwestie van kundigheid...
    Er zou idd.een reaktie op kunnen treden bij mensen die er gevoelig voor zijn,doe dus altijd van tevoren een testje.
    Haren kunnen door inoa niet verbranden,vet worden of zoiets.
    Het is een zacht product,dat door ervaren mensen gebruikt moet worden en het moet goed geemulgeerd worden,zodat de kleuring goed uitgespoeld wordt,dan blijft het haar niet vettig!
    Tevens is een inoa post shampoo,om de kleurresten uit te spoelen ook zeker aan te raden!
    Ik ben in ieder geval erg blij met dit product!
    Tevreden klanten en dus een tevreden kapster!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat jammer is dat je het gewoon in de groot handel vind waar iedereen kan kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De kapper heeft me 2 keer gekleurd met Inoa.
    De eerste keer kreeg ik vreselijke pijn, een heet gevoel en een rode hoofdhuid, maar omdat het best zo zou kunnen zijn dat deze reactie eenmalig was, heb ik besloten om het ook de tweede keer te laten behandelen met Inoa. De tweede keer was de pijn bijna ondragelijk en ik wilde absoluut niet meer dat ze aan m'n hoofdhuid/haar zaten. Ik ben bijna weggelopen. Gelukkig is de pijnverminderd na een goed verzorgingsproduct. De kapper schrok ook van de uiterst geirriteerde hoofdhuid.Ik denk dat ik de volgende keer toch maar weer overga op een ouder product (waarschijnlijk met ammoniak).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb last van parfumallergie. Weet iemand met zekerheid dat INOA geen parfum of parfummix bevat?

    BeantwoordenVerwijderen